Fizetési és szállítási feltételek
1. Fizetési módok:
a) Banki átutalás
Ebben az esetben a rendelés végösszegét a csomag kiszállítása előtt, előre kell átutalnia az alábbi bankszámlára. Kérjük, hogy az utalás közlemény/megjegyzés rovatába írja bele a rendelése azonosítóját a könnyebb beazonosításért.
Az átutaláshoz szükséges adatok:
Kedvezményezett neve: Duty & Beauty Kft.
Kedvezményezett bankja: Raiffeisen Bank
Kedvezményezett számlaszáma: 12011375-01734295-00100004
Kérjük, hogy a megrendelése ellenértékét az e-mailben megküldött visszaigazolásunk után legkésőbb 3 munkanapon belül utalja át számlánkra, mert az áru kiszállítását csak az összeg beérkezése után tudjuk teljesíteni.
Amennyiben a rendelés összege nem érkezik be számlánkra a megadott határidőn belül, úgy a megrendeléstől számított 4. munkanapon rendelése törlésre kerül.
b) Online bankkártyás fizetés
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?
1. A „Fizetek” gombra kattintva Ön átkerül a BARION fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
4. A fizetéseredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint a BARION rendszere visszairányítja a webáruház oldalára.
Bővebb információ: https://www.barion.com/hu/
Amennyiben fizetése valamilyen okból kifolyólag SIKERTELEN visszajelzést ad, úgy kérjük, hogy ne indítson újabb megrendelést, hanem a rendelés összegét átutalással egyenlítse ki az a) pontban meghatározottak szerint.
2. Szállítási módok:
a) Házhozszállítás
MPL – Magyar Posta ZRT
A házhozszállítás szolgáltatással megrendelt termékek esetén a Magyar Posta Zrt fogja kézbesíteni a csomagot. A megrendelés leadásakor az Ügyfél köteles olyan valós postai címet megadni ahol munkanapokon 08:00 és 17:00 óra között elérhető és át tudja venni a megrendelt terméket. A pontatlan cím megadása miatt vagy nem postai cím miatt (pl. “a szomszédnak”, nincs házszám, nincs közterület jellegének meghatározása…stb.) keletkező károkért (pl. ismételt kiszállítás költsége) a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
A házhozszállítás 20 kg alatti megrendeléseknél a következő díjakon kerül felszámításra:
BRUTTÓ DÍJAK |
POSTA | |||
NORMÁL CSOMAG | HŰTÖTT CSOMAG | |||
Házhoz | Postán maradó, postapont, automata |
Házhoz | Postán maradó, postapont, automata |
|
0-1 kg | 1 520 Ft | 1 295 Ft | 2 320 Ft | 2 095 Ft |
1-2 kg | 1 560 Ft | 1 330 Ft | 2 360 Ft | 2 130 Ft |
2-3 kg | 1 635 Ft | 1 400 Ft | 2 435 Ft | 2 200 Ft |
3-4 kg | 1 685 Ft | 1 450 Ft | 2 485 Ft | 2 250 Ft |
4-5 kg | 1 750 Ft | 1 510 Ft | 2 550 Ft | 2 310 Ft |
5-10 kg | 1 840 Ft | 1 600 Ft | 2 640 Ft | 2 400 Ft |
10-15 kg | 2 110 Ft | 1 855 Ft | 2 910 Ft | 2 655 Ft |
15-20 kg | 2 190 Ft | 1 930 Ft | 2 990 Ft | 2 730 Ft |
Szállítási határidők: Csomag nyomkövetés: az MPL információt ad a küldemény feladásáról, kézbesítéséről, kézbesíthetetlenségi okáról vagy letétbe helyezéséről, legkésőbb az esemény bekövetkezését követő munkanapon. A nyomkövetés szolgáltatás az alábbi linken érhető el: http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomonkovetes
Amennyiben az áru készleten van, akkor 3-4 munkanap, de ünnepek alatt előfordulhat csúszás.
Ha az áru éppen nincs készleten, de a megrendelés leadásra került, úgy email-ben értesítést küldünk a kiszállítás várható időpontjáról.
Házhoz kézbesítés: Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.
Kézbesítés Postán maradóként: Az így címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről.
A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében, akár hétvégén is lehetséges. Időérzékeny küldemény esetén különösen kedvező, hogy 187 postára – külön díj felszámítása nélkül – szombaton is kiszállításra kerülnek a csomagok.
Kézbesítés MOL PostaPontra: A MOL PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről. A csomagok MOL PostaPontra szállítására munkanapokon a reggeli órákban sor kerül. Csomagátvétel a hét minden napján lehetséges, melyre a legtöbb töltőállomás esetén 0-24 órás időtartamban van mód.
Kézbesítés Csomagautomatára: Automatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. Az átvételre a hét minden napján, 0-24 órában lehetőség van.
A csomag az üzenetben kapott azonosító és a telefonszám megadásával, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag árufizetés többletszolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek, az automatánál (bankkártyával) rendeznie kell az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik.
Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt beszállítják a postahelyre. Ekkor a címzett elektronikus üzenetben (SMS vagy e-mail) újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és meddig veheti át a küldeményt.
2.6. Szállítással kapcsolatos káresemények és kártérítés:
Ha a futár láthatóan sérült (benyomódott vagy kiszakadt karton) csomagot szállított le akkor a hibát mielőbb jelenteni kell a következő két lehetőség alapján:
- A futártól kérni kell jegyzőkönyv felvételét, majd fotót kell készíteni a sérült dobozról. Ezt követően jelezni kell a problémát az Szolgáltató ügyfélszolgálatán lehetőleg még aznap, de legkésőbb a következő munkanapon.
- Ha a sérülést Ügyfél az átvételt követően később vette észre és a csomag tartalma károsodott, akkor az átvétel időpontjától számított 3 naptári nap áll rendelkezésre, hogy jelentsék a problémát a Szolgáltató ügyfélszolgálatának. Amennyiben Ügyfél 3 naptári napnál később jelenti, akkor kártérítési igény nem érvényesíthető.
! FONTOS FIGYELEMFELHÍVÁS: Az átvételi ponton a kiértesítéstől számított 1 naptári napig tudjuk csomagját tárolni. Tekintettel arra, hogy élelmiszer jellegű árukról van szó, amelyek minősége higiéniai okokból az átvételi ponton az elhelyezésről történő kiértesítéstől számított maximálisan 1 naptári napig biztosítható, így kérjük, hogy a lehető legrövidebb időn belül vegye át megrendelését!
Amennyiben az átvételi pontra már kiszállítottuk rendelését, de nem veszi át a kiértesítést követő 1 naptári napon belül, akkor ez a mulasztása szerződésszegésnek minősül. Ebben az esetben csomagját a szerződésszegésre tekintettel és higiéniai okokból nem tároljuk tovább, és az visszaszállításra kerül. Ebben az esetben, mivel az Ön részéről hiúsul meg a megrendelés teljesítése, így nem áll módunkban annak ellenértékét visszatéríteni.
Számláját kiszállítás után, elektronikus úton, az Ön által megadott email címre fogjuk kiküldeni, a számlázási címnél beállított adatokkal.