Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Fizetés, szállítás

Fizetési és szállítási feltételek

 

1.        Fizetési módok:

 a)      Banki átutalás

Ebben az esetben a rendelés végösszegét a csomag kiszállítása előtt, előre kell átutalnia az alábbi bankszámlára. Kérjük, hogy az utalás közlemény/megjegyzés rovatába írja bele a rendelése azonosítóját a könnyebb beazonosításért.

Az átutaláshoz szükséges adatok:

Kedvezményezett neve: Duty & Beauty Kft.

Kedvezményezett bankja: Raiffeisen Bank

Kedvezményezett számlaszáma: 12011375-01734295-00100004

Kérjük, hogy a megrendelése ellenértékét az e-mailben megküldött visszaigazolásunk után legkésőbb 3 munkanapon belül utalja át számlánkra, mert az áru kiszállítását csak az összeg beérkezése után tudjuk teljesíteni.

Amennyiben a rendelés összege nem érkezik be számlánkra a megadott határidőn belül, úgy a megrendeléstől számított 4. munkanapon rendelése törlésre kerül.

b)     Online bankkártyás fizetés

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?

1.         A „Fizetek” gombra kattintva Ön átkerül a BARION fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.

2.         A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.

3.         A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.

4.         A fizetéseredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint a BARION rendszere visszairányítja a webáruház oldalára.

Bővebb információ: https://www.barion.com/hu/

Amennyiben fizetése valamilyen okból kifolyólag SIKERTELEN visszajelzést ad, úgy kérjük, hogy ne indítson újabb megrendelést, hanem a rendelés összegét átutalással egyenlítse ki az a) pontban meghatározottak szerint.

 

2.        Szállítási módok:

 a)      Személyes átvétel

Személyes átvétel esetén az átvételi pontunkra ingyenesen szállítjuk ki csomagját.

Átvételi pontunk helye: BULKSHOP 1133 Bp. Pannónia u. 76.

Az átvételi pontunkra történő kiszállításról a webshop rendszerünk automatikus üzenetet küld. A kiszállítás csak akkor történik meg, ha az áru ellenértéke már kifizetésre került online bankkártyás fizetéssel, vagy átutalás után már beérkezett számlánkra az összeg.

A megrendeléstől számított 1-4 munkanapon belül kiszállításra kerülnek a csomagok, attól függően, hogy készleten van-e az adott termék.

Amennyiben a megrendelt termék nincs éppen készletünkön, úgy a kiszállítás ideje meghosszabbodhat, mivel a gyártás ideje önmagában több napot vesz igénybe. A várható szállítási időpontról értesítjük. Amennyiben a kiszállítás a közölt határidőben elmarad, akkor a megrendelt áru ellenértékét visszatérítjük.

Éppen ezért kérjük, hogy csak a kiértesítés után keressék csomagjukat az átvételi ponton!

A Bulkshop nyitvatartásáról a www.bulkshop.hu oldalon tájékozódhat.

! FONTOS FIGYELEMFELHÍVÁS: Az átvételi ponton a kiértesítéstől számított 6 naptári napig tudjuk csomagját tárolni. Tekintettel arra, hogy zömében hűtött árukról van szó, amelyek minősége higiéniai okokból az átvételi ponton az elhelyezésről történő kiértesítéstől számított maximálisan 6 naptári napig biztosítható, így kérjük, hogy a lehető legrövidebb időn belül vegye át megrendelését!

Amennyiben az átvételi pontra már kiszállítottuk rendelését, de nem veszi át a kiértesítést követő 6 naptári napon belül, akkor ez a mulasztása szerződésszegésnek minősül. Ebben az esetben csomagját a szerződésszegésre tekintettel és higiéniai okokból nem tároljuk tovább, és az visszaszállításra kerül. Ebben az esetben, mivel az Ön részéről hiúsul meg a megrendelés teljesítése, így nem áll módunkban annak ellenértékét visszatéríteni. 

Az átvételi ponton történő átvétel menete:

1.      Kérjük, elsőként legyen szíves megkeresni névre szóló szállítólevelét. A szállító levélen a megrendelő által megadott adatok szerepelnek.

2.      Keresse meg csomagját! Amennyiben hűtött árut is tartalmaz, úgy azt a 827market hűtőjében fogja találni.

3.      Ellenőrizze, hogy a szállítólevélen szereplő tételek mindegyike megtalálható-e csomagjában, illetve pontosan azzal megegyező mennyiségű, tömegű, fajtájú terméket kapott-e.

4.      Amennyiben minőségi, mennyiségi, vagy egyéb kifogása lenne csomagjával kapcsolatosan, úgy kérjük, azt azonnal jelezze központunknak az alábbi elérhetőségek egyikén, vagy az ottani eladónak

email: rendeles@827market.hu vagy vincze.zs@827market.hu

Telefon: 06 20 469-9235

5.      Ha a csomagjában található termékek megegyeznek a szállítólevélen szereplő tételekkel, úgy kérjük, hogy annak egy példányára írja rá, hogy átvettem és erősítse meg aláírásával.

b)     Házhozszállítás

GLS futárszolgálat

A megrendeléstől számított 1-4 munkanapon belül átadásra kerülnek a csomagok a GLS részére, attól függően, hogy készleten van-e az adott termék.

Amennyiben a megrendelt termék nincs éppen készletünkön, úgy az átadás ideje meghosszabbodhat, mivel a gyártás ideje önmagában több napot vesz igénybe.

A termékek szállítási határideje a futárszolgálatnak történő átadástól számítva 1 munkanap. A megrendelt termékeket a GLS segítségével juttatjuk el az Ön otthonába, vagy akár munkahelyére.

A kiszállítási értesítőt követően, melyet e-mailben kap meg webshopunk rendszerén keresztül (futárnak átadva), a GLS a csomag feladását követő első munkanapon 8-17 óra között szállít az Ön által megadott címre. Házhozszállítás esetén olyan szállítási címet szükséges megadnia, ahol általában napközben, 9 és 16 óra között elérhető. Az adatainál a telefonszámát is meg kell adnia, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a GLS felvehesse Önnel a kapcsolatot.

A csomagazonosító szám segítségével érdeklődhet a csomag állapotáról a GLS Tracking oldalán (https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes). Az ügyfélszolgálat a 06-1/802-0265 telefonszámon érhető el munkanapokon 8-18 óra között. A csomagszállító szolgálat az alábbi weblapon is elérhető:

https://gls-group.eu/HU/hu/home

A csomagazonosító számért forduljon központunkhoz az alábbi elérhetőségek egyikén:

email: rendeles@827market.hu vagy vincze.zs@827market.hu

Telefon: 06 20469-9235

A GLS házhozszállítás költsége bruttó ár, Magyarország egész területére vonatkozik, és a csomag bruttó súlyától függően változik.

A küldemények tömeg és mérethatárai:

•          a küldemények tömege maximum 40 kg lehet házhozszállítás esetén,

•          max. magasság 60 cm, max. szélesség 80 cm, max.hosszúság

 

Szállítási díjak:

Hűtött csomag szállításának felára: 800 Ft

! FONTOS MEGJEGYZÉS:Kérjük, amennyiben sonkát, tépett pecsenyét, vagy rakott paprikást vásárol, úgy mindenképpen kérje a hűtött csomagot, mert csak ebben az esetben áll módunkban garantálni a termék szavatosságát.

Számláját kiszállítás után, elektronikus úton, az Ön által megadott email címre fogjuk kiküldeni, a számlázási címnél beállított adatokkal.

Keresés